İçeriğe geç

Etiket: ne

Kaygı olmazsa ne olur ?

Kaygı Olmazsa Ne Olur? Bunu da Okuyun: Gaz ayarı kısık olursa ne olur ? Bir sabah uyandığımda içimde garip bir boşluk vardı. Hani insanın göğsünde sürekli duran, bazen sıkıştıran bazen de yön veren o hafif baskı yoktu. İlk anda bunun özgürlük olduğunu düşündüm. Ama birkaç saat içinde anladım ki bu, özgürlük gibi görünen ama aslında yönsüzlük olan bir şeydi. Kaygı yoktu. Ve bu basit cümle, hayatımın akışını değiştiren en tuhaf başlangıç oldu. Kayseri’nin sabahları zaten serttir. Soğuk, kuru bir hava… Pencereyi açtığında yüzüne çarpan rüzgâr bile insanı kendine getirir. Ama o gün hiçbir şey hissetmedim. Ne üşüdüm ne de rahatsız…

Yorum Bırak
şişli escort
https://birteselliver.com https://sendegel.com.tr https://haironplus.com.tr Sitemap
betcivdcasino güncel girişilbet casinoilbet yeni girişBetexper giriş adresibetexper.xyzm elexbethbk kaç olmalı